忙忙忙 + draft + 呀仔 + 藉著雨點說愛你 + 曼谷

  • 懶一定可以搵到理由,正如 sidekick 所引述的.
    而我就扮忙...哈哈哈


  • 上兩個星期,睇完 藉著雨點說愛你,這套戲平平淡淡的,慢慢一步一步帶出主角的人情味,到最後,以一段科幻片作結尾.總萛是一套不錯的感人電影.我朋友就由頭哭到尾,而我也有點眼濕濕的.

    好耐未感受過眼淚是什麼的話,不妨去睇一次!

    睇完套片後,記住唔好只著意眼前,背後都要睇清楚!


  • 近日,好多想寫既野,都 draft 左係紙仔上,寫了幾句,但都冇心機寫落去,究竟真係忙,定係懶呢!

  • 睇見呀仔一日一日大,越來越發覺他好需父母陪伴!睇怕要分配多點時間在他身上才可!

  • 經過幾日來的安排,終於訂好11-14 Jun 2005 去 曼谷 的機位.今次自由行,最辛苦就係 M8 同 Hilda,冇左她們的幫忙,睇怕 6 月要係家中渡過了!
    除左 M8 同 Hilda 外,仲有 泰友營新哥

  • 剛借了朋友的曼谷旅遊書,睇左一次,感覺上這書不夠詳盡,依家仲有三星期,一定
    要掃晒 泰友營 個 forum 的行程先至得.Hehehe

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...