夢想家﹕鄭婷蔚:踏出家門便是海灘

夢想家 ﹕鄭婷蔚 踏出 家門 便是 海灘

今日 明報 登左 夢想家 的一段 夢想,這位 lady 正是我的朋友,尤記得第一次與她見面時,她的第一句話:”睇下有幾靚佬先”.當時真係俾佢嚇一跳,又唔係"黎" 相睇 ,做乜鬼會玩睇樣架....

之後同佢熟絡左,知道佢真係一個多多諗頭的 夢想家 or 理想家!講諗頭真係唔及佢!

To TW,
妳既願望已經不斷咁實現,到時整多個泳池得唔得!
下次去 BKK,一定會預多幾個月搞,就住江生個期,農曆新年如何?
年尾 長隆 3D2N 去唔去?

2 則留言:

  1. 田,
    咁你去唔去長隆呀.. 婷蔚話如係去bkk, 咁年尾既長隆佢唔去喎.. 邊樹save到咁多錢呀..

    JoJo

    回覆刪除
  2. TW,真係未有人知幾時會再去BKK,到時冇人去BKK,會搞到兩敗俱傷架!

    不如咁啦,叫老公俾啦!

    JoJo,尋日同 Hilda 傾過,等d 細出左假表,就著手"呷"日子去長隆.暫定12月.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...