731 聚會

搬左去新居 3 個月,都冇特意搞聚會.在 31/Jul/2005 邀請了數位 BK 媽咪到臨.

當日請了 Sara 同 PoShan 的工人做大廚,整了好幾味菜:

肉骨茶,什果沙律,煎倉魚,春卷,冇骨雞翼,嫘絲粉,芋頭飯,咖喱雞翼,長金蒸豆腐,甜酸魚塊,蒸肉排




所有食品都好好味,唯獨是 嫘絲粉,因為我沒有交帶清楚 大廚,所以醬汁做少了.乾巴巴的,不好食.

簡單的 肉骨茶,竟然是人人稱讚!真想不到.

因為糖水遲了起步,害得各人要等...

好不幸,放在門外的鞋,被人偷了!奇怪是,只有 傭人的被偷.真不好意思.


時間就是這樣過去,上次田家聚,已經是 4 月前的事!睇住睇地一日一日大,不經不覺,大家相識了接近三年,全因這班生番!

--> Photo album

2 則留言:

  1. 田,
    多謝你個日款待, 我地玩得好開心呀.. 下次到你新工人到, 再黎過呀.. 嘻嘻

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...