配眼鏡的比率

今日係公司坐坐下,突然有五名大漢在隔離位出現,定下神後,發現那五名大漢都配有眼鏡,心想,配有眼鏡的香港人,比率真是十分高.

再望望四周,實在是誇張,接近 9成9 都係四眼仔/女!

興之所致,搞左個 poll.麻煩 click minipoll 投票來統計一下 click 這個 poll 的人,又有幾多個配左眼鏡.thanks.


Remarks:
同個日本朋友傾過這個問題,日本人配有眼鏡的比率都高.不過一定不及香港.



Update:
08 Aug 2005:經過了三日,有55votes, 43人答 Yes,12 答 No,接近 80% 投過票的人有配眼鏡!Keep 住去,唔好停!

6 則留言:

  1. 很不幸我也是"四眼仔"一族,只怪以前太沉迷打機。悔不當初....唉~

    回覆刪除
  2. 哈哈,我都係,讀書時,時常打 暗殺希特勒,三國誌 等.

    香港的四眼仔女比率咁高,唔知關唔關 TV 既program 吸引有關呢?

    回覆刪除
  3. 田,

    我想講我去日本時都未見過有女仔帶眼鏡, 我諗係佢地貪靚? mug 咁好可以個個都帶到 contact lens?

    ed

    回覆刪除
  4. 我都有載, 但我係出來工作後先有近視.
    看得mon多看書多嘛~~
    (小時不讀書, 大時多讀書多看mon多, 弊哉.弊哉.)

    回覆刪除
  5. ed,
    或者帶晒 contact lens 啦!

    DeepC,
    >> 我係出來工作後先有近視.
    我細個都冇架,讀完 F5,日又對PC,夜又對PC 至有咋.

    回覆刪除
  6. 我七歲左右開始戴眼鏡...
    主要是閱讀時距離不當= =
    現在度數穩定了......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...