陪太子上學 1-7 Sep 2005

9月1日,新學年開始,K1 的太子需要家長陪上學,老婆陪第1,2日,第3,4日會再加上我,文瑄上學的 聖馬加利大幼稚園,的確是間用心教學的幼稚園,今天聽校長 吳善琳 分享教學經驗,獲益良多.

今日講左幾點,記錄一下:

  • 左撇子的辨認方式,以觀察小朋友踢球時,用左腳或是右腳多.比觀察手準確.
  • 平常睇電視 或 玩電腦多是由左至右 或 右至左,可以嘗試上下的方式.訓練眼球.
  • 應承左小朋友的,一定要實行.
  • 學習次序:聽 講 讀 寫.
  • 對小朋友的長線投資,只要父母好好陪育,一定有好回報![但願如此]

不過,今天試乘校車服務,去程由 北角,經天后,大坑,用了 20 分鐘 就到達.
反而回程,要搭另一架車,而且先到達 箕筲灣,之後行經太古城 ,再上康山,才到達則魚涌,尾站北角,用了接近 1 小時,好多小朋友已經訓著了.大人都搭到傻下傻下,何況是小朋友呢!

大部份家長對校車的安排十分不滿,希望校方能夠作出改善,如果能夠分開 北角/炮台山/天后一部車,則魚涌/康山/箕筲灣另一部.對小朋友的安全會好一點!








photo album(i)
photo album(ii)

update:
讀'聖瑪加利大幼稚園'家長入來傾傾啦! (Baby-Kingdom.com)
聖馬加利大幼稚園 留言版

2 則留言:

  1. 田,
    俊廷昨日坐既保姆車我覺得唔錯播. 因為去程只係20分鐘, 而回程又是差不多時間. 安排幾好呢 (我好滿意添).

    文瑄有冇喊呀.. 俊廷佢喊啦.. 希望佢快d 適應學校生活啦

    回覆刪除
  2. JoJo,
    >>俊廷佢喊啦
    只係開始左幾日,過多幾日會好好多.
    文瑄冇喊呀,可能佢習慣見唔同的小朋友.

    校車方面,今日同校長反映過,佢會同負責校車的陳老師相量下.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...