海洋公園 + 山窿謝記魚蛋

上星期五,幼稚園高班同學去 海洋公園,文瑄因而放假一天,
文瑄未曾去過 海洋公園,帶他去玩一次,
順便買張 annual pass,今年內就可以不停去玩了.


一入園內,已經見到文瑄的班主任同其他高班同學.



參觀完海洋館後,見人太多.3pm搭吊車回 lowland 離開.



之後,去了 香港仔 的 山窿謝記魚蛋 食 魚蛋河,在這食店,好多食客都會 以重量(斤) 買魚片當小食來食.十分有特式.


Remarks:
  1. 全相集
  2. Ocean Park [Google Map]
  3. 山窿謝記魚蛋 [Google Map]

2 則留言:

  1. 其實山窿謝記魚蛋係得一個「出名」,著實係唔係好好食。香港仔這邊的人已經好少好少會幫襯,因為唔算最好食,同埋比同區都要貴。

    另外,我都試過和小朋友到海洋公園玩,原來要睇緊佢地係一件好好辛苦的事啦... 但其實係好開心啦

    回覆刪除
  2. Karvitz 講得正是,d 魚蛋好彈牙,味就一般.間唔中去次都 ok 既.

    Ocean Park 買左年票,可以同其他Octbb 的 friend 一齊去,小朋友有個伴,玩得更開心.:-)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...