蓋茨教你做人十大道理

Quoted from 信報財經新聞 曹仁超 2005-11-19 投資者日記 港滬之爭 高下漸分 的其中一段.
=======================================================
微軟主席蓋茨有次對員工講話,我老曹認爲幾有意思,譯成中文同大家分享:

一、社會充滿不公平現象,喺未能改造它之前,只能適應它。

二、世界唔會在意你嘅「自尊」,只指望你「有所成就」!喺未有成就之前,切勿過分強調自尊。

三、中學畢業嘅你唔會成爲公司CEO,直到你已將此職位攞到手爲止。

四、如你陷入困境,少D抱怨,反要從中汲取教訓。

五、喺你出世之前,你嘅父母並非如依家咁乏味,佢地變成今天呢個樣子,系因爲要養你、教你及望你成才。

六、今天學校已唔再在乎你「考第幾」,但社會仍作類似區分。

七、讀書時可以放暑假,但打工系唔會分學期,冇人保證你讀完一年書便可以升職兼放暑假。

八、老師會協助你學習,上司卻唔會。如果你認爲你嘅老師嚴厲,因你未打過工。上司唔會對你嚴厲,只會令你失業。

九、電視劇唔系真實生活,真實生活系你無暇睇電視。

十、喺你未做老板之前,唔好喺別人面前批評你依家嘅老板刻薄、無知兼缺乏領導才能。

=======================================================

1 則留言:

  1. 很喜歡第五點.眼見很多子女嫌自己父母老土,然後自己亦開始覺得自己老土,就開始担心將棧自己女會嫌我老土.唔得~!我一直努力走在潮尖端架嘛

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...