學前教育 2006年 1/2月號 49/50 期

學前教育 06 年 1 月號 49 期內頁96-97,刊出了 文瑄 同 樂恩 的相,細細地放係一角.

IMG_8946 IMG_8947
IMG_8948 49 期封面

聽 學前教育 的聯絡人講,下期 2 月號 50期.會有 樂恩,文瑄同我出現在封面.

今日,27 Jan 06,朋友在 銅鑼灣 皇室堡 的 荷花 見到2 月號已經出版.
聽她講,我提著結他,樂恩坐在中間,3個都笑到見牙唔見眼,當中最明顯的,係眼尾有好多摺疊魚尾紋既 千斤田 ...
oh my god! @_@

唔知封面係點呢?

PS. 各大 麥當奴 雜誌架上,都會搵到學前教育.通常新既一期會係月中放上.

Ref:
荷花網頁
學前教育 外影 - 沙田中央公園

1 則留言:

  1. 田,
    今日在7仔見到你上封面啦.. 真係好sharp..不過我老公問點解佢地唔識用Photshop 執一執你d.... 魚尾紋... 哈哈!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...