喊住睇星期二檔案 - 4 Apr 2006

昨晚無線電視的星期二檔案,節目內容關於 斌仔 ,一個現年三十多歲,十五年前因為意外,導致只有頸部以上的身體可以運用.

昨日,
星期二檔案跟進 斌仔 的兩個夢想,迪士尼樂園 同 他母校 - 聖言中學.節目中,沒有半點誇張同扇情情節.只有 斌仔 的對外遊的準備同見解,就是這麼簡單,足以觸動淚線發作.

分類: Feeling

Update:
  1. 大家仲記唔記得斌仔
  2. Blog Search - 星期二檔案 斌仔

2 則留言:

  1. 我都係一邊睇,一邊感動。
    大家都為了完成佢心願而努力,希望改變佢的想法,但原來好多事都係一廂情願。

    看到斌仔的文字才知道他原來對這個世界的一舉一動也覺得失望,汽油的氣味、混濁的空氣........

    我一邊睇一邊覺得,佢係唔係應該真係可以有佢自己的選擇權去決定留或去呢?

    回覆刪除
  2. 如果各醫護人員用了最大的能力幫他,而他也都沒有一點感動.同時繼續尋死的話.
    我諗我會支持他的決定.

    始終,他已經歷15年苦楚.一個青年人的黃金時間!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...