萬頃良田不過兩碗飯,千間房屋不外半張床

點樣努力,點樣幸運,點樣醒目,最終都係為左那幾啖飯,訓半張床.

唔能夠控制自己嘅野心,偏向某一極端,睇怕只會變成行屍走肉的成功.


Quoted from 信報財經新聞 曹仁超 2006-05-29 投資者日記 等待六絕

每個投資者都想要好多蚊年,其實我地真正需要嘅錢較想要嘅少許多,結果我地得到嘅錢又更少。

良好投資行為就係控制自己嘅野心、減低想要嘅數目,生活有紀律,令需要嘅錢保持喺正常水平;改善投資技巧,去增加真正得到嘅金錢。

所謂 萬頃良田不過兩碗飯,千間房屋不外半張床。

人類想要嘅東西好多,但需要嘅物質其實好少,而真正嘅得失只有自己才知道。耶穌話:你得到全世界但失去靈魂,你又得到乜嘢?

唔少男性花一生努力去追求財富、權力與地位,結果搞到妻離子散,各位認為佢係成功抑或失敗?

分類: 至理名言

3 則留言:

  1. After reading this inspiring quote by Cao today, I feel that the essence of richness relies not on how much you have, but how you value what you have.

    回覆刪除
  2. 很喜歡這篇文章,借來一用.

    一個成功的人,不代表有個健康快樂的家庭/人生.因所有東西都是一物換一物.

    回覆刪除
  3. Solowoo,
    心靈空虛都幾慘架!

    Aura,
    >>借來一用.
    隨便...

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...