考車(牌)備忘錄

20.10.2007
旺角街頭搵李健sales報名,揀了一個平既組合.
課程收費:HK$2,818
考試租車費:HK$700
運輸處收費:HK$1,058
總數:HK$4,576
課程包括既有18小時駕駛學習 + 1次考試.
首期俾左HK$1,000

19.11.2007
繳付第二期學費.HK$828

22.11.2007
私家車-筆試 (Pass)

11.02.2008
私家車-合併試 (延期至 10.03.2008)

11.02.2008 - 8.03.2008
(香港區)
李健師傅 - 馬根發 (肯教,超惡,冇禮貌,成日鬧)
李健師傅 - 葉焯燊 (有禮貌,對學生好,盡心盡力)

再加左 8堂,每堂 $130 (08年2月開始,每堂 $140)

10.03.2008
考車時間 15:15,葉師傅建議 2:30 出車,2:45 開始考試,避開3:30的放學校車及學生.
成功考獲車牌,即在李健俾 $900,代辦10 年車牌.

IMG_9065_01Yeah,冇大 tick.

17.03.2008
10年車牌到手.總數用左:$5,616

分類: Car Exam

18 則留言:

  1. 你就好,可以一次Pass
    可憐我果時都要考兩次
    係某學院,考多一次就要俾多三千幾蚊

    回覆刪除
  2. 勁呀一次pass!!!
    私家車牌手波定自動波呀?

    你地係咪兩公婆一齊學架?

    回覆刪除
  3. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 你好,剛巧路過你的blog. 我現左跟左馬師傅學車2堂,絕對有你的感受,想問下你當年學左幾堂決定轉師傅?

    回覆刪除
  5. >>想問下你當年學左幾堂決定轉師傅?
    唔好理咁多啦, send 個 email 俾我, 問我拿葉 sir 電話, 跟著速速上李健,同李健講轉師傅.

    回覆刪除
  6. 我的email係beas.ng@gmail.com. 想問下我係咪上李健話我要轉X師傅就可以,需要有咩手續?要唔要先打電話俾新師傅? 多謝你的幫忙。

    回覆刪除
  7. hello! what's your email address? mine is "emailslu@yahoo.com" - 拿李健, 葉 sir 電話!!!! thank you so much in advance!

    回覆刪除
  8. 我今天剛考到車牌, 真係好多謝馬根發師傅!! 他在堂上讓我注意到自己駕車時的一些小毛病, 雖然這些問題不會影響平日在路上馳行, 但它們卻足以令考牌時肥佬!! 我上了四堂他的補課, 也不覺得他怎樣惡, 只是他諄諄善誘, 苦口婆心吧 :)

    回覆刪除
  9. Denisenty,
    恭喜你教到車牌,我諗我接受唔到馬師傅那種過度認真吧.

    諗住買既野車呢?

    回覆刪除
  10. thank you ~~

    其實個朝早連埋我有4個馬師傅嘅學生考牌. 見到馬師傅緊張又認真嘅模樣, 自己反覺輕鬆了一點:P

    諗住買架'前七'玩吓咁囉,哈哈, but later

    回覆刪除
  11. 買錢七,揸熟左,學熟左道路情況,賣返出去也損失不大.

    新牌最煩係保險費,無 NCB 下,第工保可以貴3年牌既幾千銀.

    你問清楚先丫,我老婆識人買車險,可以幫你買下價.

    回覆刪除
  12. Hi你好
    我現在跟馬師父跟了4堂都想轉師父,可否給葉師傅或好師傅的電話?我email係: jennytingting@hotmail.com
    萬分感謝

    回覆刪除
  13. 2007年當陣可能葉師傅仲係有心機教囉, 我而家跟緊佢學, 超級後悔呀 ! 學三手掉頭果陣係咁叫我做熟佢, 佢就瞓到有鼾聲 ! 揸考試路線佢只講一次重點, 再問就鬧.
    第2次揸考試路線, 響佢行家架車前邊唔記得打燈, 就俾佢鬧到pk兼全程黑面 ! 成日都話葉翠翠周秀娜係佢教, 有啲人一tick pass 會俾貼士佢, 咁我地普通人跟佢學係咪睇唔起吖

    回覆刪除
  14. 睇怕佢要諗下退休喇。你依家學成點呀?祝你一 take pass 啦,小心駕駛啊!

    回覆刪除
  15. 最新消息 : 葉焯燊於2012年9月被罰停牌兼取消師傅牌!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...