吉隆坡,Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (7)

D7: DoubleTree by Hilton KL -> Bukit Bintang -> Lot 10 -> Pavilion KL ->  Pavilion-KLCC pedestrian bridge -> DoubleTree by Hilton KL -> Kuala Lumpur International Airport 

尋晚食榴槤肥左幾磅,又夜訓,訓醒 9 點食早餐,食完早餐仲有3 hrs,近近地去 Bukit Bintang 金三角 行下商場,消磨餘下在 吉隆坡 的時間。今晚搭 CX724,17:24,2點前返酒店,約埋司機出機場。






第一站 Lot 10,無乜野好買,地庫有超級市場,買 Beryl’s Chocolate 作手信,最吸引有 榴槤 同埋 芒果朱古力,肉骨茶,馬來版瑞士糖, etc。



Lot 10 好多檔攤的 food court,吸引力一般,無興趣留底。



再下一場去 Pavilion, 好大好多層,周圍行下,買下衫,差不多時間離開商場,穿越 Pavilion - KLCC 的行人通道,步行回 KLCC 站,搭 Kelana Jaya line 一站回 Ampang Park 返酒店取行李,約好 Kelvin 的電召的士出機場。






50分鐘左右去到機場,人形都唔多隻,快手 check 完 in,入埋閘搵野食。






Old Town White Coffee 好多美食都無得 order,好在仲有最好食的 喇唦 彌補返失望的心情。









CX724 準時開閘,準時起飛,準時 9:30 降落。




後話:

  • 吉隆坡 市區,可以玩嘅地方唔多,吸引力實弱,唔怪得咁多年來都不能入選 next stop.
  • 吉隆坡 郊區,情況又完全唔同,Port Dickson 無靚沙灘,已經好有渡假 feel,甚至於 東海岸 的 渡假 resort,外島,金馬崙高原 或者 北上 Kuala Selangor 睇 firefly,Ipoh 舊建築,更北面的 檳城Penang 美食 等。好多地方可以玩。
  • 出發前聽人講揸車被截停炒牌即俾錢,touch wood 無遇到。
  • 高速公路網路已經好發達,唯獨指示未夠清晰,改善埋就 very good.
  • 東南亞除左泰國會更深度探遊之外,馬來西亞都值得花多d時間玩下其他城市的國家。

Ref:
Lot 10 - Kuala Lumpur  
Pavilion - Kuala Lumpur 
Beryls Chocolate  
Old Town White Coffee 
吉隆坡 Kelvin 電召 的士  +6010 220 7878
KML 20140723
 

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...