九層塔/羅勒/紫蘇/Basil /金不換

曾經睇過一個 台灣 的電視節目,節目主持人的任務是要四周找尋用 九層塔 的食物.他們乘車到各大小食店找尋.而每次食完有 九層塔 的餸菜後,都會贊不絕口.究竟 九層塔 是什麼特別美食?

原來,九層塔有好多唔同的名稱,就為香港人熟識的,應該是紫蘇 (Basil) ,同時,亦有人稱為 金不換,羅勒.

在香港的食店,從來都未見過有特別指名用 九層塔 的食品,唔知會是什麼味道呢?

2 則留言:

  1. 我也很喜歡九層塔,家裏也種了一棵。要用的時侯摘幾片,如果買一包回來,一般用一次其他的都要丟掉。
    做意大麵時放幾片便很有意大利風味了。

    回覆刪除
  2. 係香港食 九層塔 的機會唔多,好多時只係用黎做伴菜 (炸至香脆),香港對九層塔的態度,感覺有點浪費.

    學你種返一棵也好喎!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...