地下鐵 與 都市日報

唔知大家有冇諗過點解 地鐵站 內係唔見有 環保 回收箱 呢?

一直都懷疑,地鐵冇理由唔跟著社會趨勢,放置環保回收箱,方便市民使用.

睇怕其中一個解釋,就係每早都有得免費取閱的 都市日報

如果地鐵站內有環保回收箱,睇怕好多人睇完 都市日報,都會好順手放入去.咁樣就會浪費左 都市日報 既值錢之處 - 廣告收益.

6 則留言:

  1. 其實在主要多上班上學人流出閘處才會有回收報市日報的箱呢^^如鑽石山站,中環站。

    回覆刪除
  2. 地鐵入面好多回收廢紙箱,我懷疑你有冇搭過地鐵。

    回覆刪除
  3. 除左收廢紙箱, 還有清潔人員將垃圾桶的垃圾分門別類架.

    回覆刪除
  4. >>地鐵入面好多回收廢紙箱
    不過真係唔多,等我聽日留意一下我出入開既站有幾多個先!

    回覆刪除
  5. 有箱無紙丟,有紙無箱view~
    平時就有~要就無...

    回覆刪除
  6. 今日在 港島線北角站 -> 將軍澳線北角站 中的通道見到有一個好大的 回收箱,就好似 路仔 形容的情況咁,有箱無紙丟!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...