雜錦 - 反日,wiki,文瑄,推介

- 近日華人社會對 日本政府 容許篡改歷史作出好大回響,眼見新聞上一部份中國人民的暴力示威,實在過份,究竟他們明白 反日 的 目的 是什麼嗎?

根本上,大家是鄰邦,而且在 全球化 的趨勢下,我們著實有需要共同發展大家的未來!日本政府今次的做法,是有問題,但是,這種 暴力 的 表達方式 同樣有問題!

希望接下來的示威,會有更確切 的目標,給 日本政府 更清楚的方向!

-
wiki 這種 protocol,十分之適合作為百科全書之用,所以現在就有 http://www.wikipedia.org ,現在的 wikipedia 所收錄的,不萛太多,唔知你有冇興趣幫手呢?

- 好多時,當囝囝 文瑄 發皮氣時,都唔知點樣勸導佢至得.用 轉移視線 的方法唔係時時都可行,有時要用懲罰 的方法先至令佢接受,罰得太多又唔係太好.唔知用甚麼方法令佢冇咁 "蚊o曾" 呢!

希望佢黎緊既K1學期,可以學到更多 獨立處事 的能力,唔洗成日 媽咪乜,媽咪物!

- 推介一 d 時常到既地方先! 豬欄 http://pigazine.blogspot.com/ 仲有 sidekick !http://sidekick.myblog.hk/

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...