生日願望 2005

話咁快又一年,上年同 02年10月媽咪 麻雀友一同慶祝,仲有紅衣女郎說 "有人30歲啦",[好在佢同我跟著走的,hehe]

今年生日前後,有家人飯局,接著 卡拉 OK,再加上 正日晚飯.以 family man 來講,節目可萛一籮籮.

除左要多謝老婆,仔,呀媽,呀爸,姑媽,堂家姐,家姐/姐夫,妹,舅母,表妹弟,岳父母,大細姨外.[出場序]

同時有來自 02 OctBB 各人的祝福.總結如下:

  • 最驚喜:某君來電問”乜唔係 824 生日咩?"答了是今天後,被回覆"生日快樂"就disconnected!?
  • 最有型:文瑄快高「漲」大
  • 最貪靚:小孩的心境繼續保持,但樣子就...一樣青春常注 [大細路孚]
  • 最 Q K:13妹 同我一 [日] 月生日,同時,佢仔仔 鵠顯 同 文瑄 一樣係同日出生 [10月8日,仲有...]

文瑄@卡拉 OK



文瑄 & Mami's BD card


正日dinner


生日願望,當然唔會講出口 or 寫出手啦!? hehe


Remarks:
星期六的飯局,在 銅鑼灣 的泉章居,雖然新裝修,但係這裡好快會 closed,有買襯早.

Updated:
今早睇多次 Octbb 既 greeting,發覺同 13妹 不是同日生,只是同月,未update好,就有好友 JoJo 在 comment 通知.Thanks JoJo's correct.
[今早都覺得怪,點解同一日生日,冇greeting 係俾13妹呢?

1 則留言:

  1. 田,
    個位媽咪只係同你同一個月份生日(8月份), 並不是同日喎 (佢係8月15日生日家0.. 你留意返佢點寫啦.. 嘻嘻!

    JoJo

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...