舊電郵回味 - 2004 Feb

係舊電郵搵 04 雀局生日蛋糕的訂購方法,不過失敗左,就是這樣,係長長 mail list 入面,不同的人和事回憶重現眼前...

04 年頭,亦是 SARS 之後一年,也怕它會再次降臨...
同時,我地既小朋友,正是 1.5 歲,免疫系統未完全建立好.十分容易病...

名字經過修改!

-----原始訊息-----
>寄件者: "Mxxx"
>寄件日期: 16/02/04 13:59:02
>主旨: tt今日情況

>all
>
>我今日心情真係好差....
>昨晚囡
園都有高燒, 最高試過40.1,
>我馬上同她塞肛, 好在她後尾退返燒,
>她成晚都訓得唔好, 雖然她好想訓.
>今早打比醫生問好唔好入院,
>(因入院又怕嚇親
)
>醫生就話其實現在要做的唔係一定要她退晒燒,
>因
食左藥都維持係38.1-5之間,
>他叫我留意她有無"嘔"豆, 唔玩, 唔食,
>明日帶她再看多次醫生, 看看需唔需要食抗生素/消炎藥,
>我當時同醫生講到喊, 我知喊都係無用,
>但我真係好無助, 我什麼都做唔倒....
>
>Mxxx

-----Original Message-----
From: Fxxx
Sent: Tuesday, 17 February, 2004 9:37
Subject: RE:
今日情況

Mxxx,
囝囝 都病病喇!又咳、又流鼻、又冇胃口,轉天氣係麻煩d,慢慢黎啦!
你唔好喊喇,喊住諗唔到野架,又幫唔到
,快d抹乾眼淚,諗下有乜方法可以減輕佢既辛苦嘛!
神要我們經歷痛苦,係因為佢要我們得到磨練,為未來的更艱辛舖路!放心,亞女會好快好返!
Fxxx
-----Original Message-----
From: Jxxx
Sent: Tuesday, 17 February, 2004 9:45
Subject: To: Mxxx, jxxx, Fxxx
希望cc, tt及ww 快d 好返.. 唔駛媽咪擔心呀.

jxxx, Mxxx, Fxxx,
你地都要好好Take care自已呀.. 唔好病埋呀..知冇.

Cheers,
Jxxx
---
Jxxx wrote:
> Yxxx,
> 你要好好Take Care..要戒口呀.. 如果唔係27號[註.1]冇得食好野..
>
> 呢排好多人都病, 爽爽佢入左醫院..
>
> 希望所有病既BB同媽咪 (包括我) 都快d 好返啦..
>
> Cheers,
> Jxxx
[註1:27號探 Dxxx]
---
除左生病之外,對於剛開始識行識走的 BB,好奇心超重,一不留神,就會發生意外...
---
Gxxx wrote:
各位依依,
呢張係我的百厭照片,我依家見到"熱熱"都怕怕啦!以後都唔敢走埋去了。

pp字

-----Original Message-----
From: mxxx
Sent: Tuesday, 17 February, 2004 9:39
Subject: Re: Pak Cheung 水泡照

gxxx,
嘩, 陰公, 似乎都几嚴重喎! d 印要隔一排先退的.
以後小心d啦!

mxxx

-----Original Message-----
From: Gxxx
Sent: Tuesday, 17 February, 2004 9:56
Subject: Re: Pak Cheung 水泡照

Jxxx 依依
我依家好返好多啦, 結左焦換緊皮.
多謝關心

pp字
----
仲會為左子女特別的舉止而煩惱添.
---

Mxxx wrote:
ALL

我早排係圖書館借左本書,
係之前BK樹有人推介,
甘我借左之後覺得當中所講都中晒,
例如點解BB要咬人, 成日都唔停,
成日同你講"不".....
我看左一半, 發覺全部野都係生理的正常發展,
甘會覺得我個女都唔係難教JE....HAHA
你地都去借來看看, 我就要預約LAW....
可能你地附近個間圖書館有.

書名: 1-3歲發展與教養對策
信誼基金出版社

Mxxx
---
From: Mxxx
Sent: Tuesday, 24 February, 2004 10:41
Subject: Re: 分享一本書
Exxx

本書就話因BB呢個年紀係用口來探索,
所以好多野都會用個口來試,
發生甘的情況唔可以咬返她,
只可以同她講痛同引開她注意力.

Mxxx
-----Original Message-----
From: Exxx
Sent: Tuesday, 24 February, 2004 10:45
Subject: Re: 分享一本書

Mxxx,
昨晚同囡囡玩玩下, 佢突然咬了我大腿一口, 隔住條燈心絨褲, 佢都可以咬到我隻腳脫SKIN 同紅晒. 由此可睇出佢有幾肉緊.

Exxx
---

分類: Family Feeling Photo Friends

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...