仁者不掌權,義者不帶兵。

轉載自 2006-07-10 投資者日記

  1976年卡達總統上任時,已面對通脹壓力,但因政府遲遲唔肯大幅加息,結果令1979年油價上升超過三倍,美國貿赤一個月達一百四十億美元,引發美元在1979年滙價狂瀉,金價由卡達上台時嘅一百八十美元一盎斯,急升到他落台前嘅八百美元,並在1980年1月創下八百五十美元歷史高位。

  列根總統未上台,聯儲局已換人,雪茄伏上任立即將利率抽高,1981年曾見二十厘,引發1981年股市狂瀉、債券價格大跌,令美國經濟陷入衰退。1982年市場對美元重新恢復信心,並開始十八年長嘅美股超級大牛市。卡達總統100%係好人,但唔適宜做總統(仁者不掌權,義者不帶兵)。今天美國聯儲局主席由教授出任,我老曹真係幾擔心歷史會重演,例如我地嘅白眉董亦係100%好人,但在佢當特首期間,港人卻雞毛鴨血。


分類: 至理名言

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...