學生相

Photoshop 同埋 PhotoCap 係最好朋友...

首先用 Photoshop 擦去唔要既背景,之後再用免費的 PhotoCap 排好大頭照係 4R 相的呎寸中.
之後,拿去晒 4R相,就可以有 6 張學生相.($0.8-1.2 each 4R)

20060826BigHead

Remarks:
如果拿去做護照,最好用現成藍/紅背景影相,免去用 Photoshop 擦背景的瑕疵.

分類: Family Photo

2 則留言:

  1. hi!Can you teach me how to do it?

    回覆刪除
  2. 依家護照同回鄉卡都改左用白底,想簡單一點的話,可以買 A3 白紙貼住做背景. 影張滿意既相. (閃光燈最好在正中的機)

    之後用 Photocap攪...

    Photocap 有詳盡教學,click 去睇丫.
    http://www.photocap.com.tw/Tuition/tuition.htm#Portrait

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...