投資者常犯錯誤 - 富不過三代的魔咒 [曹仁超] 2009-10-27

從錯誤中(交學費中) 學習,慢慢長大 (賺下蝕下),當到左果一日既來臨(十萬小時?!),就不再依靠金錢了(多個零同小個零都分別不大)!
投資者常犯錯誤:

一、唔分清方向,常站在路中心,結果無論跌市或升市都被車輾死。

二、一年內最賺錢項目通常只有兩、三個甚至有四個,唔可能天天都有。請投資者減少每年買賣次數,做神槍手唔好做機關槍手(亂掃一通)。

三、不要嘗試捉住下跌中嘅刀已係老生常談,但唔少人一犯再犯。

四、大部分日子唔好炒賣細價股,只有在極少數日子裏細價股才可跑贏大市。

五、2007年11月開始,香港股市已進入Trader's Market,唔再係「買入後長期持有」嘅日子。

六、It is not a stock market, it is a market of stock.(股市只係一個提供股票買賣嘅市場而已。)在牛市可以賺錢,在熊市中可以發大財。(Make Money in a Bull market, Make Fortune in a bear market.)一切看閣下眼光而定。

七、如果你冇去別人嘅「婚禮」,請亦唔好參加別人嘅「喪禮」。多少人眼見一隻股份由1元升上2元,再由2元升上3元、4元、5元、6元、7元、8元……最後忍唔住手在9元買入,然後睇住佢嘅股價由9元回落到8元、7元、6元……機會失去了,就讓它溜走吧!

八、今後日子裏,Timing is everything。學習如何掌握買賣時機。

九、買股票唔係買名氣。1981年嘅佳寧;1997年嘅北控(392);2000年嘅電盈(008),在當年都係名氣十分大嘅股份,結果點樣?

十、獲利回吐唔係賣出一隻股份嘅理由。買入一隻股份係因為你相信佢未來股價可以上升,賣出嘅理由亦一樣,除非你擔心佢嘅股價在未來將回落才賣出,而非因為已有利潤而出售。請記住止蝕唔止賺!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...