台北 親子閒遊 - 2012 夏 (3)

Day 3 -  台北車站 -> 埔心車站 -> 埔心牧場 -> 西門町 -> 台北凱撒大飯店 -> 金都精緻溫泉飯店

今晚搬去北投浸溫泉過夜,寄存要放底的行李後, 9 時左右出門口,搭車去 埔心車站,經歷過區間車人多又無位坐,買自強號對號位(6歲下不佔位不用付費),在 中壢 下車,再等區間車到 埔心 補票。




到達 埔心 轉乘 的士,不用 10 mins 就到 埔心牧場




買左兩張 Fun牧體驗套票,再加兩張小童票。

Fun牧體驗套票
埔心牧場 地圖



首先去 DIY 體驗區製作 牛奶香皂。方法好簡單,首先將材料煮溶(約10mins),倒入模內等它凝固,隔 1小時後再回來取。




烈日當空,買牧場雪條。


再搭環場列車參觀牧場四周環境。



又返回 DIY 體驗區,行去 馬欄 喂馬。








正好 13:30 有 手工榨乳實演-榨乳解說,坐下來休息一下,聽講解,排隊榨牛乳。





榨完牛乳,又到 14:00 牛仔趕羊秀,個秀好普通,無特別。帶住伊彤探完羊仔,行返去 驛馬小站等 賽金豬、賽福羊。


睇 賽金豬、賽福羊,好得意,好開心,還估中獨贏,又被抽中獎品。















睇完比賽,已3時多,去 綠廊餐廳 吃遲來的午餐。經過 老榕隧道,謀殺好多記憶位。








開完餐,四時多,原本行程 三峽老街 及 鶯歌,可以放棄喇。實在太熱,太累,太好玩。取消行程,改為下一站 西門町。







離開牧場前,去喂兔仔,又在羊欄玩。炎熱既太陽依舊高照,我地亦要離開,在大門搭的士回 埔心車站。返到車站已5時多。









實在太累,坐上區間車不考慮轉對號列車,直接返回台北車站轉線去西門町,~6點半到達。




行左無耐,去 樂也 食燒肉+火鍋吃到飽,仲有 哈根達斯 無限添食。大人 $499+10%


今晚搬酒店去北投浸溫泉,返酒店取輕鬆行李,再搭捷運往新北投。



新北投支線好特色好靚,出左站行 10mins 內到 金都精緻溫泉飯店,間房的確好精緻。HK$8xx 包早餐,房間有溫泉,無怨。



Ref

Map
  • 台北 親子閒遊 第三日 GPS log


View Larger Map

Related post:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...