吉隆坡 Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (2)

D2: Double Tree -> Hertz KL Downtown -> Double Tree -> Legoland Malaysia Resort

訓醒睇 mobile, 馬航 MH17 發生事故,又唔見一架,好恐怖,我地身處 吉隆坡 也怕更多事會發生。


酒店早餐在中層,名字叫 Makan Kitchen,食品好多選擇,中,西,印,馬 各地菜式早餐也有提供,廚師每一款都用心製作,主廚 (Adam Watson) 還走來照呼,談話中講話有朋友剛好早兩日搭 MH17 回 吉隆坡,遲兩日就會係佢朋友出事。心情也有點沉重起來。



麵包,湯麵,奄列,烤餅,咖哩,蒸包,炒粉,etc, 全部無投訴,食得好飽,當左 brunch 咁食,一陣 3.5+ hrs 長途車,唔會餓壞肚。早餐只是 馬拉奶茶 充滿 油膻味,咖啡淡而無味之外,這裡的早餐可以給 90分。



Eric 同我搭 MRT 去 Hertz KL downtown 取車,網上 book,RM690, 4日,Hyundai Matrix 1.6,攞車時俾左架 Honda Civic, 行左 1萬km,外觀,內籠好新淨。



未出發前係部 Nexus 5 install 好 Waze,係香港時試過d功能,好好用,好清晰。放好部電話在擋風玻璃前,11點 正式出車去 Legoland。


Double Tree by Hilton 對出已經係大街,南行一段就可上高速,誰不知入左條 SMART 地下隧道,又黑又長行左 10 mins,GPS signal 又無,嚇得半死離開俾左2馬幣。


View Larger Map

跟著大路走,好快就到左收費站,左手邊三格大排車龍,多人排一定有原因,又無英文字,應該係現金通道吧,只好插隊入,取左張 ticket 就繼續起行。


View Larger Map

順風順水,平均車速120km/h,馬來西亞司機好有禮貌,見你快車都好禮讓入返慢線。揸左接近 2hrs, 去到 Ayer Keroh RSA,早餐食得太飽,休息一下又起行。




超速再超速下,再揸 1.5hrs 去到 Machap 申申腳,打過轉又起行,離開 253 出口,俾左幾十馬幣 ,但在 E3 公路,就快到達 Logoland Resort 的 Lima Kedai Toll Plaza (TLK) 就無現金收費,只得買卡過閘。

後來問返推友,要搵 Tunai 的收費閘才收現金,其他 counter 只收 “smart card”,未有卡會即刻開張新卡俾你的,用完要去指定 office 先能夠收返d錢。可是 TLK 只收 card,現金免問。

經過千山萬水,下午 3點幾到達酒店 check in , 因為9成人都搭 新加坡 shuttle bus ,我地散客好快攪掂有房。Legoland Resorts 住兩晚,玩完第一日,仲有第二日全日玩,第三日食埋早餐才離開。














離 close 時間仲有 3hrs,放底行李,入樂園開始 2 days pass. 四圍行下,玩下機動遊戲,全部活動都唔洗排隊即玩,好正。
















玩到咁上下,去 Lego Studio 4D 影院 睇 Clutch Power,故事,劇情,立體感,體感也100分。實在係 新奇,刺激 又過引。


















連搭 lift 都有 disco 玩添。


不經不覺,玩到 7點幾才返房休息,之後約左 Pilva 同事去 Absolute Thai,泰菜好食又唔貴,最後食埋芒果糯米飯作總結。正。


食飽飯,影下相,散步返房準備明日玩 Water Park。








Ref:

View Larger Map

---
D0: 吉隆坡 Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (序)
D1: 吉隆坡 Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (1)
D2: 吉隆坡 Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (2)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...