吉隆坡 Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (3)

D3: Legoland Malaysia Resort








食早餐的餐廳旺過旺角,要排隊等叫號碼,差不多20 mins 才有位。

左右前後,十之八九都係香港人,各個 counter 也被淪陷,食物一出已搶奪一空,好恐怖。










好在我地住三日兩夜,全日留在 Legoland ,大把時慢慢玩,食早餐可以輕輕鬆鬆,不用趕頭趕命。

Water Park 唔萛好大,逐樣玩,不停玩。除左排隊等水泡要多 d 時間,等得耐d,全部都即刻有得玩。








飛毯滑梯玩左6,7,次,玩到嘔,lazy river 都 lazy 左三次。可惜最大的水塔維修無得玩。

2 點幾返房沖身,去左食壽司,唔好食,唔掂。



食飽再入 Legoland ,玩埋尋日未玩的設施,仲有未睇的4D movie.









玩到7點返房等酒店的生日蛋糕,慶祝仲未知情的 Pilva 生日,不過馬來西亞的服務實在不夠專業,約好7點半,7點再通知多次,最終要遲10多分鐘先送到房慶祝。




唱完生日歌去左食雞,外表普普通通,平平無奇的雞飯套餐 好好食。由朝玩到晚,食飽開始眼訓,返房沖涼訓覺。





Ref:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...