芭提雅 2014 冬 - 5日4大2細 自駕 自由行 之旅 - 1

D1: HKG -> TG603 -> BKK -> Pagarang Restaurant, Chonburi -> Siam@Siam Design Hotel Pattaya -> Central Festival

TG603 未夠8點起飛,未天光已車站等巴士,6 點多到 T2 check in,個天先才開始光。




咁早入到機場又未肚餓,快快手入閘去,直奔 40 號閘口。





準時關閘起飛,準時到達,10點多過埋海關,插好 深水埗 買的 Happy SIM (2015年8月開始要實名登記電話卡,到時未必有咁爽喇),開始 5天 hea 遊 芭提雅。

可惜 Hertz 尋晚打來通知,11點才交到車,不用排 Happy SIM,也要等 Hertz 洗好架車,check 清楚先可以交俾我。




攪好文件,簽隻龜,等呀等,等到 11:50 先有車,啦啦冧放好行李,整好 seat 位即刻出車,set 好玻璃夾,夾好電話,set 埋叉電,開 Waze 作導航,正式出車,離開機場。

原本有諗過去 Chocolate Ville, Bangkok 食埋晏先入 PTY,可惜開 4pm,所以取消左,改為首個目的地係往 PTY 一半路程,位於 Bang Saen Villa 的 Pagarang Restaurant,一間海邊泰國餐廳。

一路沿高速公路直駛去 Chonburi,過左大橋無耐就係休息站,無停繼續去,導航指示出 351 再轉 361,可是跟錯路,轉不到 3號公路,只好跟GPS 行,亂打亂撞,小路爛路加封路,有驚無險,用多 20mins 到目地。

Order 左乜就唔係好記得,碟碟都好好味,價錢又唔貴。掂。













原來 Bang Saen 這裡每年年尾也有街道賽車比賽,睇 Youtube 見到好刺激。


差不多 3點才離開,直闖 芭提雅 Siam@Siam Design Hotel,跟著3號公路直落南下,1個鐘唔洗已到 PTY 北路,再走小路到達目的地。




Check in 完酒店,休息一陣出發去 Central Festival,行商場順便食埋晚餐。海灘路有小販攤檔擺賣,行下睇下,行左一個鐘先到。



過左PTY 中路有間 TT Exchange,兌左幾千港紙,匯價比機場 Super Cheap 貴一格,HK$100差$1,以後都係 Super Cheap 兌晒先走人。




逛一下商場,週末,間間餐廳都超多人,Yayoi 都要等一陣先有位。



食飽飽,搭 tuk tuk 返酒店訓覺,司機開價 200B,還佢 10B 位又 ok 喎,開車走人,中途仲有幾位西人上車落車。


夜晚亮燈後的 Siam@Siam 好亮麗,好靚,佔據左 芭提雅 北部所有目光。

Ref:


Track kml file

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...