北碧,華欣,曼谷 2015 自駕 夏日之旅 - day 4

D4: G Hua Hin -> GoKart Hua Hin -> Market Village -> Naresuan shooting range -> Plearn Wan -> Hua Hin Train Station -> 路邊 dinner -> Market Village -> G Hua Hin

G Hua Hin 加左床,仲有位放行李,有長 sofa,又有露台傾計談心,4星酒店,早餐不過不失,位置在大街,去夜市,市中心只需 10多分鐘,3人包早餐HK$950。


Go Kart 有午前特惠,食飽早餐去揸 Kart,伊彤 8歲都可以玩,B$300 8分鐘。文瑄 12歲,揸 kart 已有經驗,伊彤第一次自己揸,好緊張,一開始不停撞,撞完左再撞右,教練見佢玩唔掂,坐側邊帶佢玩左兩個圈,之後就自己揸,慢慢揸,總萛完成。第二場次成人賽事,亦係公公首次揸 kart,強弱太懸殊,大家也輕輕鬆鬆好,easy 完成賽事。













天氣太熱,入去 Market Village 行商場,商場有榴槤特賣場,好多選擇,目不暇給,買左件今晚食。行陣商場之後順便食晏,Yayoi 簡單經濟有冷也好味。





下一節目,Naresuan shooting range 燒槍,9mm 十發,B$550。公公同文瑄都係第一次,心情確實有點緊張,好多發都打偏。









轉頭去 Plearn Wan 往日情懷,附近位泊車,跟著指示泊私人場,B$40 攪掂。Plearn Wan 不收入場費,復古風格的布置,散發陳舊氣氛,拍拖影相,環境一流,只係太陽太猛烈,行個圈,買野食,影下相就走。














約左 泰友營 營友阿欣食晚飯,還有一點時間,去華欣車站影相,等埋火車埋站。立即趕往 68街會面,再往 64街附近街邊食地道餐廳。阿欣一家落戶華欣接近一年,講下生活,旅途見聞,有講有笑,開懷歡暢,傾到不願離去。












飯後,去買阿欣提議,只剩一樽的蚊怕水,再泊車去 market village 食 Nom More Cafe 甜品,可惜9時多已經漆黑一片,只剩 Swensan 還有 cone 賣,買幾球後就返房休息。






Ref:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...