view OR copy Google my maps

在網上見到資料詳盡的 Google my maps (我的地圖),只要 login with Google account (右上有 login button),打粒星星 (如下),從此以後,就隨時隨地叫返出來用。

Web browser (view)
用 browser 開 http://maps.google.com,左上叫出 menu,在我的地圖內,查看您的所有地圖。再揀已加星號。從此就好方便睇其他人整的 POI,其次也可 copy 一份自己更改(下一步驟)。



Web browser (own)
另外,揀選複製地圖,可以據為己用,加/減自己想要的景點。最重要當然係... ...

Mobile (view)
My maps 目標,就係出街,去旅行用,手機都能夠睇到,只要在手機開 Google maps app,  左上 menu 有 Your places, 入去 scroll 落底,會有 recent 同 more maps,攪掂!!!

從此以後,去玩準備好各地 POI,hea 到夠想搵地方玩都好 easy,只要做好晒功課就得喇。




Ref:
Introduction to Google My Maps

Google My Maps - custom maps

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...