快樂何處尋?

近來成日同老婆講,煩惱自招.既然煩惱係自己招徠,那麼快樂又如何?

Quoted from 曹仁超 2006-05-19 投資者日記
快樂何處尋?英國BBC訪問一千零一人問上述嘅問題,73%認為係關係(relationship),例如同拍檔關係、同朋友關係、同子女關係、同伴侶關係甚至同寵物關係,都可以影響我地快唔快樂。

如果你要快樂,必須同人保持良好關係。56%認為(當然同上述有重疊)認為滿足 (contentment) ,包括感情上嘅滿足及物質上嘅知足,所謂知足常樂,原來英國人亦一樣。

上述兩項係最多人認為可令人快樂嘅泉源;其他有內心嘅平靜、身體健康等等。

原來快樂發自內心,而非外在因素,快樂嚟自努力去做到最好,以及接受不能改變嘅事實。有智慧便知道人比人必然比死人。


分類: Feeling

2 則留言:

  1. 其實,快樂的首步是「你願意讓自己快樂」。真的!小妹有時看見太多朋友老是不肯「給自己快樂」,希望你能接受幸福這件美好的事! ^_<"

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...