九江煎堆 by 九江酒家

唔知你地食開既 煎堆 係唔係又大又圓,同時油沐沐果種,見到已經唔多想食,一腳踢走佢?

 

家鄉食品 九江 煎堆,真係食過就會上引,唔到你唔信,食過就會知道.

補充資料:
1. 酥皮九江煎堆色澤金黃,甘香酥脆,酥而不膩,令人越吃越想吃.[包裝說明]


2. 九江煎堆 - http://tw.foshan-hotels.com/eating.html

    九江煎堆是始制于明代的年宵食品,它與其它煎堆的區別之處在于選料不同。以糯米粉揉合粘米粉碾作皮,以爆谷花與炸花生加糖漿拌均作餡,捏成球狀,大若拳頭,壓成扁圓,表面轆滿芝麻,下油鍋炸至金黃色即成。其特點是色澤金黃,皮薄餡精,不含油份,入口甘香酥化。

十多年前,九江煎堆已列入我國第一部介紹中國土特名產的大型辭書《中國土特名產辭典》

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...