吉隆坡 ,Legoland 2014 夏 - 7日4大4細 自駕 自由行 之旅 (5)

D5: Avillion Port Dickson -> 好運麵包王 -> Putra Mosque -> DoubleTree by Hilton KL -> Hertz KL Downtown -> Bukit Bintang -> Jalan Alor -> 新峰肉骨茶

酒店泳池咁大,四周環境又咁正,食飽早餐當然遊水,晒下太陽。











玩到 11點返房沖涼換衫,12點離開去 好運麵包王 Lunky King Bun 出發,去到想 order 麵包咖喱雞,睇見 麵包 大過個頭,我地得4 個大人,食唔晒只會浪費。只好 order 普通小炒,簡簡單單食飽,1:30pm 再出發。





走返上 E2 高速公路,不消 1hr 已到 布城,吉隆坡 南面,聯邦政府行政中心。因為行錯路, 在往 布特拉清真寺 的路上,踏上了布城的 Seri Wawasan Bridge,遠遠望著 清真寺,走進 太子廣場。




廣場好大,走一圈就能夠找到車位泊車。泊好車去 Masjid Putra,褲管唔過膝頭就不用換長袍。





清真寺,好莊嚴,好宏偉,好靚。

參觀完 布城 布特拉清真寺,去左隔離商場排洗,影下附近新發展區的美景。



3:30pm 開車,1個鐘左右就返到 DoubleTree by Hilton KL,最衰臨尾上左天橋迷左路,走左一個大圈,返到路口又塞車,好不容易塞車返酒店,放底行李,揸返去 Hertz downtown office還車,途中要入油。



KLCC 一帶超級大塞車,原本只需 15mins 車程,最終龜速 over 40mins 先返到 Hertz office 還車。

還好車,慢慢行去 金三國,亞羅街,搵榴槤買,順便找 黃亞華 食雞翼,可惜 老闆 休息,不營業。




雞翼吃不到,時間又尚早,買好榴槤,食完飯返酒店食,再慢慢步行去食 新峰肉骨茶。

我地著實大鄉理,以為肉骨茶 是午餐,晚餐的食品,誰不知,肉骨茶 其實係早餐食。好幾間都已關門,只有 新峰 還開門。

肉骨茶,豬肚湯,豬腸都好味,唯獨賣完油條,就只差這一點點。新峰肉骨茶,絕對推薦大家來這裡吃,鋪外仲有好大間生果小販檔,買埋山竹食。



食飽搭的士返酒店,好多都唔跟咪標,跟咪標的大多都係貴價藍的士,普通跟咪標的士可遇不可求。

回到酒店, Pilva 個架不用 RM$10,我地藍的搭左 RM$12+,佢個司機可以叫車,名字叫 Kelvin, 號碼 +6010 -220 7878,抄低電話留來出機場用。


返到酒店再開生果餐。





Google Map

View Larger Map

Ref:


KML file


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...