北碧,華欣,曼谷 2015 自駕 夏日之旅 - day 2

D2: Royal River kwai Resort & Spa  -> Death Railway -> JEATH War Museum -> Big C ->  Royal River kwai Resort & Spa -> Kee Ree Tara

睇北碧酒店,考慮左好耐,3,4 星酒店,價錢唔貴,既然自駕,選離市中心10多分鐘車程,口碑不錯,河邊酒店的 Royal River Kwakiutl Resort.





尋晚到北碧已經黑嘛嘛,只知道市中心都好光猛,食飯間餐廳係桂河橋隔離,其他野都唔係睇得好清楚。酒店位置隔離係河,河水湍急,落去游水,實被沖走,欣賞一會清休河景,去餐廳食早餐。

早餐豐富,ABF 應有盡有,炒飯炒米,煎蛋炒蛋,果汁,麥片。10點前出發往 Big C 增值另一張同事用罄的 7日 Happy SIM,dtac 職員幫忙入 code activate 好快攪掂。另外買左麵包,中午列車上食。







10:30前泊好車在桂河橋站,到車站望望,今日準時 10:42 分到,原因只係 257 號列車,平時 7:45 分曼谷開來北碧,今個月道路維修,改由北碧開出,一定會準時吧。









時間剛剛好,票也未買好,急急腳上車。火車只有風扇,一點點熱,人不萛多,隨便行,隨便坐,好快已經有票務員查票,位位 B$100,小童半價。






火車喀隆喀隆穿梭田野間,途中有人幫忙拍照,製作成車票發售。還有零食,飲品小販穿梭車廂。約 1.5小時後,到達Tha Kilen 站,好多join tour 的人上車,全車滿座,一同經歷列車通過懸崖,當年戰俘搭成的橋道。



過左精華路段,到達 Tham Krasae Station,9成人落車,繼續我地餘下往總站 Nam Tok Railway Station 站的路程。到達總站,列車會停~30分鐘,原路回北碧 (正常情況會返回曼谷) 。車站好普通,找不到交通工具回桂河橋,我們再一次搭死亡列車,再一次親身感受當年戰俘在酷熱天氣下的生活環境。




好快返回 Tham Krasae Station,好多遊客上車,再穿過木橋。慢慢吞吞的到達下一站,高興熱鬧的車廂再次回覆平靜,拿出麵包吃,也買了pancake,味道還不錯。






















2時多返回桂河橋站,補拍景點照片,未肚餓,去附近 JEATH War Museum 參觀,B$40 入場費。博物館 在竹棚製成的通道內,展示當年戰俘辛勞相片,還有使用的工具,地方不大,不一會已參觀完。




揸車去 Big C 食 food court late lunch, 湯麵,炒河不過不失,勝在冷氣充足。炎炎夏日,點捨得酒店泳池涼快一下,急急腳返房換泳衣。




晚飯時間參觀了 Kee Ree Tara 隔離個間 floating restaurant, 又貴又唔特別,食多次 Kee Ree Tara。龍眼 drink, 落神花都好飲,每道菜都好味。食飽去 Big C 散步,入得 Big C, 點會空手離開,米油特價,買左一箱,職員好心地幫忙 pack 埋箱。










充實的第二日完。

Ref:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...