2018 冬日 北海道 Hokkaido,千歲 Chitose.登別 Noboribetsu.凾館 Hakodate. 洞爺湖 Lake Tōya 自駕之旅 D1, 2, 3

D1: HKG -> CTS -> 一幻拉麵 -> Nippon Rent a Car -> 登別 -> Hotel Mahoroba

港航 HX690 早咗40 mins+ 降落 新千歲,航班排晒長龍,變返準時到達,入境櫃位不足,又掛多 30mins,出到去要行李等人來攞。

天氣凍,3點幾有啲肚餓,去國內航班棲層搵食,見 一幻拉麵 有人龍多人食,排一陣食碗先。

4點多去租車櫃位,搭 shuttle 去 Nippon Rent a Car 車埸攞車,今日無乜人,攪手續,等安排,半小時左右可以出車。5點未夠,天已黑齊,有點雪,set 好電話導航開車去 登別。

離開機場好順利找到高速路口,高速無街燈,車不多,一個鐘車程去到 登別,上房開好床食自助餐晚飯。

場地好大好多人,有蟹有燒魚,魚生,西式日式熱食應有盡有。Hotel Mahoroba 大浴場好多唔同名目湯可浸,浸完湯可以好好休息。
D2: Hotel Mahoroba -> 地獄谷 -> 八雲PA (下り) -> Lucky Pierrot 峠下総本店 -> Domry Inn Express 函館五稜郭 -> 二十間坂 -> 金森赤レンガ倉庫 -> 根室花 函館店 -> 激安殿堂 MEGA 函館店

天未光札醒,換件衫去浸湯,露天飄雪冰火二重奏。一泊二食早餐好豐富,食得飽飽不願走。掃好車上積雪,開車上山去 地獄谷。

冬天地獄谷滿地白雪,滿滿荒涼蒼白美。冬天大路往 大湯沼展望台 被封,感受完寒風,長途車經 道央道 南下往 函館。

沿途風雪很大,中途有雪有太陽,天光走行不會太難行,11點未夠出發,1點多到達 八雲 PA,買點小食休息。

未夠3點才走到 Lucky Pierrot 峠下総本店,太陽很猛烈,吃 burger 做下午茶。

天氣好好沒風雪,安排行程搭纜車上 函館山 看夜景,好景不常,到市中心時再落起大風雪,上出也沒美景看,泊底車在纜車站停車場,到十二坂間,風雪下走了一圈影沙龍。

附近赤磚倉庫改裝而成的商場,場內有各式紀念品,消磨時間好去處。晚飯到 回転寿司 根室花まる,聽聞 札幌 哪裡要排好幾小時,這邊等15mins。

返酒店攞房,臨出發前幾日見 Domry Inn 有3人大房,價錢同細房一樣,即係 free cancel 再 last minute 訂大房,房間有按摩椅㖭。

時間不早無去搭 shuttle 浸溫泉,沖好多涼去 激安之殿堂 mega行,這店好大,地庫還有超市,行到腳軟,11點半離開,室外溫度好低,又大風,幾分鐘已經凍到傻。
D3: 五稜郭 Tower タワー -> 朝市食堂 馬子とやすべ -> 洞爺湖 Sun Palace -> 洞爺湖 -> Tsuruha 藥妝店 -> Lake Toya Onsen Illumination Tunnel ->

早餐在酒店側買 Family Mart,食好開車去 五稜郭 Tower,雪越落越大,買門票時售票員提示大風雪中,看不見四周景色,連最近的五稜郭城也沒機會見,只好慳錢留來吃魚生飯。

下一站 朝市 食晏,在市集走了一圈,走進 馬子とやすべ 吃魚生飯,鮮甜美味。天氣一時好陽光,下一刻又大風雪,好特別的體驗,漫天風雪也要起行,160km 路去 洞爺湖,預計2.5hrs到。

一路上好好天,只不過告示牌通報高速公路 落部 -> 國蓬 封閉,一路直行,不久後開橫風橫雪,視野模擬,到  落部 只能夠走國道,一路跟車一路行,到長萬部時,天也開始黑,還有1小時才到 洞爺湖。

黑夜高速大風雪趕路實在要千倍專心,有一次不小心扭慢了鏟起左邊積雪,定過神後繼續飛奔,5點半到達 洞爺湖 Sun Palace ,酒店大,剛好有團到,好多人 check-in,5人房好大間,好寫意。

一泊二食自助形式,餐廳好大也多人,攞食物排隊一陣就有,魚生,燒烤,果汁,甜品樣樣有啲,唔錯。

食飽去 Tsuruha 藥妝店 散步,順便去 光影隧道拍照。

露天風呂有得企係度望湖浸,好輕鬆好暢快,黑嘛嘛無嘢好睇,浸完返房去早啲瞓。
---
---












  







































































































 















沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...