東京.輕井澤 婚禮之旅 - 2012春 (1)

Day 0
今次東京之旅,主要參加婚禮,順道留多東京三日,婚禮主人家,不是日本人,是家中幼女與 James,選擇輕井澤,舉行她們的婚禮,石之教堂婚禮。


經過 311 大地震,核爆陰影瀰漫,機票與酒店價格相對便宜。撞上 Hotels.com 半價特惠。千多元能住進 新宿新南口的 Southern Century.

又咁巧妙地,Delta 班 DL638 (8:00 am) 滿左,趕晒我地一團 15 人去 Cathy,搭 CX504 (9:05 am),遲一個鐘才起飛,咁就唔洗天未光已到機場 check in 喇.

Day 1
香港 -> 成田 -> 新宿 -> Hotel Century Southern Tower

準時 7 點前到達機場,櫃位姐姐好有耐性一次過攪好晒 15 人的行李,登機証,仲有係要搵高層批准,伊彤本未夠半年就會到期的護照出境.
等巴士
CX504
無驚無險,到達又舊又殘成田機場,人不多,過海關又要打指紋,又影靚相,麻鬼煩.





掛好隊買 Suica & Narita Express (來回票), 成田 エクスプレス 32 準時開出,16:39 已到新宿.酒店check-in 好已5點,休息一下,準備好 b-mobile 電話卡,影幾張居高臨下既東京日落。又到晚餐時間。


晚色
啓動中
晚餐係高島屋揾食,去左小松庵 總本家。一間專注烏東老店。食物選擇著實不多,水準相當高。只是略嫌單調乏味.




帶呀囡返房,其他人繼續四圍逛.酒店遲左安排我個間房,攪左個酒店失散事件出嚟...

夜景

東京 輕井澤 第一日 GPS log

檢視較大的地圖

Related post:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...