東京.輕井澤 婚禮之旅 - 2012春 (7)

Day 7 - 東京車站一番街 -> 橫濱麵包超人館 -> 紅磚屋 -> 中華街 -> 橫濱車站 -> 新宿 


首站去 東京車站一番街 ,目的當然唔係 東京車站,皇居 景點,而係為左小朋友特色既 Character Street,只需穿梭整條地下街,已能逛多間特約精品店。











每間shop停留一會,好快又要搵野食,再趕下一場,橫濱麵包超人館,午飯就在車站食拉麵 Mutsumiya むつみ屋 。






橫濱麵包超人館 路程要到 橫濱轉港未來 MM21 線,買一日乘車票,搭三次已經超出 YEN$450 既價值。








橫濱麵包超人館,大人YEN$1000 入場就實在唔值,唯有一個帶三個闖入超人館心臟地帶。
















玩完去搭 紅巴士,搭幾個站去 紅磚屋







走過 日本大通り站,再搭車去 元町,中華街。


















身為中國人,去到中華街,當然唔食中國野,我地返 橫濱車站 搵野食。間間都好多人,等位又有排等。










食飽 大阪燒,搭車返新宿


搭長途車實在好危險,圖中位男士,一上車已訓著。好在之後轉左人


Ref:
Map:
  • 東京 輕井澤 第七日 GPS log

View larger map

Related post:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...