東京.輕井澤 婚禮之旅 - 2012春 (5)

Day 5 - 輕井澤 -> 新宿 -> 美登利


來到日本已第5 天, 窗外白雪茫茫,大影特影.







今日酒店 packages 有早餐食,一邊食,一邊欣賞窗外白雪。



準備離開輕井澤,搭 shuttle bus 經過長長雪道,返回車站。 




再次搭 淺間山 經 大宮 返回新宿,JR 淺間山 滿載乘客.








返酒店放好行李,再送別 James 父母及 Angel 趕搭 2點多的 Narita Express。 

 送別他們後,就在 南新宿 MYLOARD 食 late lunch。嚟度好多選擇,價錢亦相對合理.最終去食 Pastel













淨係嚟度打個轉,已經足夠半日消磨. 安然無恙走返落地下1/F,再走去 Uniqlo 打發一下時間.





View larger map
 
梅丘 美登利,排隊人龍有十幾人,戶外排隊,員工提供暖包,熱水。






排左接近1小時,終於可以坐低食。 手掌大的壽司。看圖片落單時不覺得有這麼大,送上才發現大如手掌。







店長怕壽司好快變慢,不準帶走。經我們再三要求,才給我們取走。




返到酒店,對住手掌咁大件壽司,,一啖一啖慢慢 "品嚐"

Ref:

Map:
東京 輕井澤 第五日 GPS log
 
View larger map

Related post:

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...