西安 復活 古都遊 2015 - D1

D1: 西安咸陽國際機場 -> 西安柠檬酒店(南门店)-> 五路口 -> 鼎味涮时尚小火锅

5天氣預告好幾日都落雨,頭幾日不會太冷,尾兩日就得返8-9度,帶埋半喼羽絨起行。


復活節首天假期,~10點到達機場,沒有想像中多人,取了 boarding pass,排團體機位 counter,幸好有快隊,排快好多時間。




閘內買麥麥食,坐一陣就走去閘口等上機,35 閘口在街尾,搭列車再行返轉頭天快。

遲左 30mins 開閘,遲左起飛,港龍短途無戲睇,只有TVB或劇集,3個小時已到 西安咸陽國際機場。









國際航班只有從香機來的這班機,櫃位全開下,好快過海關等行李,攞左行李要對行李名才準入境,十分嚴謹。





約左司機接機,RMB$400,出機場落大雨,又大霧,沿路出市區,乜都睇唔到,行到2環開始塞車添,原本不用 1小時的車程,終要用多30mins 才到 西安檸檬酒店(南門店)。

Ctrip 訂好房,休息陣出街揾飯食。我家 book 左家庭房,有麻雀檯可以用來開會。





雨落不停, receiption 介紹去 海底撈火鍋城 食火鍋,路途都幾遠,去附近 世紀金花時代廣場睇下環境,高檔商場無乜特色,死城一個,極速逃走,最衰張 中國聯通 上唔到網,無得睇大眾點評,無得搵巴士路線,只好硬著頭皮去搭地鐵。


搭地鐵往 五道口,南行一段去 海底撈火鍋城。

到達 五道口,雨落得更大,見民生 Happy Mall 有 鼎味涮时尚小火鍋,上鋪望望還不錯,二話不說坐下落 order 準備開餐。7大4細,食左 RMB$500。





埋單返到酒店已 10點半,準備明日去 兵馬俑。

Ref:
行程

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...