西安 復活 古都遊 2015 - D5

D5: 漢陽陵 -> 西安咸陽國際機場 -> 香港

行程來到最後一日,約好司機訓醒去漢陽陵,1小時車程,好快就到,漢陽陵博物館分開好幾區,只參觀兩區。



首先參觀地下遺址博物館,穿越陪葬坑,黑黑沉沉一個又一個陪葬坑,有坑內參觀發掘的文物。






















參觀左1小時多d,轉場去考古陳列館,要司機載過去。陳列館更清楚展示漢陽陵的出土文物,更能清楚認識及接觸當代歷史及文化。














接近 1點,司機送我們出機場,搭 15:50 回香港的 KA947,小用半小時己到。




可是國際,港澳台的櫃位未開始工作,無辦法辦理出境手續,只好在餐廳吃午餐,順便等開閘。食飽去 check-in,團體機位櫃台人不多,好快攪掂過境入閘等上機,雖然位置在機尾,不過機場會還尾位上機先,好快上到機坐定定等起飛。









delay 左半小時多才起飛,7點半返到香港,落大雨又紅日假期最後一日,泊位 full 晒要搭巴士返客運大樓。好快攞埋行李,搭巴士返屋企,完成今次西安古城之旅。






Ref:



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...